Saturday 5 January 2013

Kerja Kahwin

Lebih kurang sebulan yang lepas majlis kahwin abang aku.. jadi adalah aku tolong die cket2 nk bagi majlis tu nampak happening khenn... manela tau kot2 time majlis aku sendiri nanti aku tak leyh nak buat macam ni.. kempunan la i.. kekeke

So.. masa kahwin die hari tu aku adasetup booth untuk guest book. huh! bukan guest book pon sbenarnye tapi guess frame yang membolehkan beliau-beliau yang datang cop jari membuktikan diorang datang ari tu.. bajet macam kitorang leyh trace je khen... so ini lah hasilnye





props-props ni semua aku DIY je. yang macam love, moustache tu sume DIY je. Botol tu aku just cari kat belakang umah masa hari kejadian. haha.. gile betoll.. padahal rancang punye rancang lerr nak cat la ape la. tapi macam cun gak cam ni je khenn. Macam best plak aku DIY semua tuh. Jadi macam nak tambah lagi nanti.. so sape2 nak sewa boleyh lerr.. hameekkkk je. oh ye. yang tag "baru kawen" tu my kakak ipar sendiri yang buat sebab die pon da memang kreatif kan... Tema majlis abang aku hari tu ialah "ala2 taman + facebook" tapi x jadi sebab jadi macam ala-ala hutan + facebook. Facebook je yang jadi sebab dari kad kawen, banner, kalendar n props semua nak facebook. keji betoll. kekeke.. tapi layaannnnn je la kan. 
pelamin ni pon kitorang DIY sendiri. tetibe rase kreatif. hahaha



dan yang lagi kejinye ialah abang aku ciap tempah baju lagi untuk kalian-kalian yang membantu hari tuhh...



 untuk majlis ni gak aku ada la sponsor cket2 stakat yang termampu. Aku minta tolong encik b bawakan khas beberapa biji vespa untuk majlis tu.. Diorang nyer susun macam nak autoshow plak. Tapi macam chumel gak..hee



 So daripada booth aku yang konon2 meja untuk guest n photo booth tu, cni lagi laku untuk tempat orang amek gambar. tak gune betolll... tacing i ok! penat tau buat semua tuhhh

Untuk outdoor photoshoot lak kitorang just pegi belakang rumah (dalam kebun getah) n masukk singgah jap dalam poli. Photographer? Aku upah je kawan aku. Sebab kawan.. aku ayat2 cket dapat la murah. Alhamdulillah...





ooopppssss.... gambar i lak yang terover. Sila jangan salah faham. Ini bukan gambar pre wedding..Tapi insyaAllah akan digunakan untuk wedding saya nanti. hahaha...

Keseluruhannya majlis ni ok. Walaupun semua buat sendiri dari A-Z tapi alhamdulillah puas hati untuk satu majlis bertandang yang simple tapi fun. Barang-barang tu ada lah pinjam ngan kawan kakak cket macam langsir, stage n bunga sebab kitorang pon bukan ada barang sangat nak DIY pelamin bagai. dan tak lupe juga kredit kepada encik photographer Ahmad Faqih or Cikgu Crew Photomafia. Kalau berminat boleyhla singgah.. 





No comments:

Post a Comment