Thursday 6 December 2012

Tak Terurus

Sejak akhir-akhir ni sungguh memang aku tak terurus..
Pakai je apa yang ada.. bangun pagi, mandi.. sauk yang mana tersauk..
Sibuk aku kalah perdana menteri.. ceyh..
pagi g fakulti.. balik ptg kadang2 tak sempat duduk trs ciap2 untuk tuisyen malamnye..
belum masuk hujung minggu yang penuh dengan jadual tuisyen..
terkadang nak makan pon tak sempat

bila da abes semua tu... aku sibuk plak tulis paper
konferens sana sini
sighhhh..... tak de masa untuk diri sendiri
hidup bila makin dewasa makin tak fun sebab makin banyak tanggungjawab
sebab tu dulu aku malas nak keje
sebab aku takut nak pikul tanggungjawab yang makin besar
loser

hidup makin tak terurus
kadang2 balik malam.. semayang.. terus tidur
kadang2 baju yang basuh tak sempat nak lipat
bior je atas katil 2-3 hari baru lipat..
pompuan2..
masak tak yah cite.. da lame sangat dapur tak berasap..
dapur kedai je aku rembat..

rumah da lame aku tak kemas
kesian housemate2 aku yang tak besalah..
sebab aku tak sempat nak menolong kemas2 umah
sory uolllssss.. da tak bizi nanti i tolong keyh

sekarang ni da lega..
semua konferens da settle
spm da abess
skrang cuma tgl sorang student je
lega.. ada masa untuk diri sendiri
moga lepas ni hidup jadi lebih terurus.
tak mo macam ni lagi!!! titik


No comments:

Post a Comment