Sunday 22 April 2012

LOSER!!!!

!@#$%^&*\

rasa macam sewel jap
ish!!! gerammnye... tak tau nak cakap kat sape
kadang-kadang rasa sangat loser n forever alone bile ada masalah tapi tak de sape boleh dikongsi
buatkan aku rasa selalu moody.. tak tentu arah.. n rase macam diri sendiri sangat annoying
da la self confidence aku da di tahap paling rendah
lately suka sangat nak kecik ati ngan orang..
sekecik-kecik benda pon nak sakit hati.. pastu mula la nak moody n layan perasaan sendiri
salah aku juga... suka nak pendam sorang-sorang..
eh bukan salah aku sebab orang tak nak dengar..kan?kan?
even orang yang kunun-kunun akan ada dengan aku sampai bile2.. pon tak nak dengar...ceiissss....

yela.. kalau kau ada masalah.... pastu ko nak cite mesti la ada ayat nak mula kan??
contohnye macam 'once upon a time... bla2bla2...."
then tetibe orang yang kau beri kepercayaan nak luah tu pegi cite benda lain..
perghh.. sentap okeyh.. teros rasa macam..ok.. tak yah cite la..
pendam sorang-sorang lagi bagus
biar nanti meletup macam bom nuklear meletup dekat hiroshima dan nagasaki..

eh.. siyessla rasa loser..
someone pleaseeee... hear me!!
mungkin benda ni terjadi sebab aku banyak gile keje macam nak pengsan..
pastu maybe gak sebab banyak keje n aku da tak selalu hangout macam degree dulu buat aku rasa terasing dan tak de life.
amik master ni buat aku rasa macam aku da bagi separuh dari hidup aku kat cni..
adalah sangat tidak patut ye!!
sekian!!!






No comments:

Post a Comment