Friday 10 May 2013

Nikah Attire Part 2

Baju nikah saya dah hantar jahit 9 Mac aritu..
Sepatutnya siap hujung bulan 4
Tapi malangnya bila kol katanya tak siap lagi
mungkin tak sentuh lagi kainnya
ceayyyyyyyyhhhhhhsssssssss
tak de la nak rasa ralat ke ape sebab kan 7 bulan lagi
tak de la nak cepat ke ape
cuma..
kalau dah tau tak leyh buat jangan berjanji
sebab saya pon memang tak expect baju tu siap dalam masa 2 bulan
yela.. dengan manik saya request semua kan... tak kan la 2 bulan da siap
saya cuma berharap yang terbaik untuk baju saya
walaupun design dia dah tak menurut kehendak saya
sobssobs
masih mengharap baju tu jadi cantik nanti
so take ur time
just don't take mine
kan tak pasal-pasal dekat nak nikah pon tak siap lagi
naya kat saya okeyh
saya sengaja hantar awal supaya tak berserabut n supaya apa-apa tak puas hati boleh terus diperbetul
baju tu sengaja hantar awal sebab baju tu saya perlukan untuk di match dengan veil nanti
juga diperlukan untuk dimatch dengan kasut
harap-harap semuanya jadi seperti yang dirancang

baju encik b??untunglaaa
hujung bulan 3 hantar
minggu lepas da siap
hasilnya just awesome!!!!
sukaaa sangat
sulam dia cantikkk sangat
jahitan dia.. kemas sangat
dzull de classique just awesome!!!!!
i loikeeeeeee
sikit-sikit baju tu boleyla tunjuk
tapi penuh??? no no no
sikit-sikit nanti pon tunggu sekali ngan baju saya je.. kihkihkih

oh ye..
 baju encik b saya hantar dekat kajang je (dzull de classique)
baju saya hantar kat KL
padahal banyak je butik pengantin dekat kajang ni
belagak sangat haihhhh
padan muke gue.....



No comments:

Post a Comment