Friday 26 April 2013

Kedai mana korang kena terjah kalau gi Nilai???

Saya ni memang selalu sangat pergi Nilai sebab Nilai ngn Bangi adalah sangat dekat
So kadang-kadang kalau boring pon pergi Nilai
macam x de motip

Masa abang nak kahwin dulu dia selalu ajak teman dia gi Nilai survey-survey barang
Boleh dikatakan semua kedai kahwin kat Nilai tu saya masuk
survey-survey
tapi time tu x de la survey bersungguh sangat
just tengok-tengok sambil dapatkan idea untuk majlis sendiri
ada juga bagi idea untuk majlis abang

Pada pendapat saya kedai kahwin paling best dekat Nilai ialah Kedai ZC..
Kedai ZC ni kalau tak silap ada dua cawangan
satu kat depan sekali.. satu lajur dengan KK Shop
Satu lagi dekat belakang.. satu lajur dengan Astana Idaman
yang tu yang saya prasan la
Apa yang best dengan kedai ZC ialah semua barang dia sangat cantik dan up to date
Masuk-masuk je terus konpius nak pilih yang mana
abang dulu pun banyak beli dekat kedai ni sebab barang kat kedai dia banyak juga yang tak de kat kedai lain
Harga dia plak adalah average.. tak de la mahal.. n tak de la murah
aritu encik b ada pesan paper bag 600 pcs.. 29sen je/ pcs
cantik juga
Bunga telor die plak..mak ai.. cantikkkk sangat
harga range dalam 60sen/pcs hingga 4.++/pcs gitu
tapi kalau nak yang cantik..pandai cari yang singgit lebih pon dah kira ok
Tapi saya maybe beli yang 60sen tu je kot.. muahahahahahahaha

Wakaupun saya suka dengan ZC ni tak de la sampai semua barang saya beli kat cni
sebab saya ada juga survey kedai-kedai lain yang mana barang yang saya nak adalah lebih murah
macam astana idaman, tq shop taupun kedai depan tq shop
so.. kena pandai-pandai la
kalau dah malas nak survey.. better pergi je zc tu
comfirm puas ati

No comments:

Post a Comment