Monday 18 June 2012

Saya Gedik! Sekian..

waallllaaahhhh
sejak akhir-akhir ni aku rase sangat gedik nak kawen
walaupun muka x cun.. badan x lawa tetap gak aku rase gedik nak kawen
haruslah weyh.. aku ngan die dari 2006-sekarang.. x larat nak kaple-kaple da
sakit otak tau tak kaple ni
tetibe rase bersalah pada diri sendiri, agama, bangsa, keluarga dan juga negara
mak ayah, abang adik semua pun memang suka die tapi haruslah mereka tuh rase serabut tengok aku dop pi mai ngan en. b.h. 
Buktinya abang aku dua orang tu x abeyh abeyh dop pujuk aku ngn en. b.h. kawen hujung taun ni
gilos?? duit mane nak cekau
yang aku terase nak kawen tengah taun depan pon blom tentu cukup..
walaupun nak wat majlis bese-bese je
aku ingat nk wat akad nikah je sebab malas..hee
alasan gile tak leyh blah
mencik!
jadi sebab aku gedik aku da rancang semua segala bajet yang ada
dan aku haruslah perlu berjimat cermat gile-gile punya tang nak beli barang
biar murah asal selamat.. lalalalla
 jadi semalam aku gedik nak design stamp pad untuk dicop dekat yasin and paper bag yang aku nak jadikan doorgift
sebab aku ni bersifat hijau (acece) .. jadi aku cuma nak guna paper craft bag.. design semua nanti aku buat la sendiri sebab konon sempat je.. padahal tengah nak siapkan tesis ag
ye.. aku tau aku memang gilos!
jadi aku da survey semua tempat and ini lah hasilnya yang aku nak jadikan stamp pad tuh.. kunun cumel dan ala vintage.. uwekksss

jadi korang doakan la aku cepat kumpul duit and lebih gigih bekerja agi untuk majlis ni sebab aku malas nak berhutang untuk kawen
sekian..





No comments:

Post a Comment