Tuesday 17 July 2012

....

Da lame tak update blog..  tu maknenye aku bahagie. 
Ye la.. blog ni kan tempat aku melepaskan segala perasaan terpendam yang sangat loser
Alhamdulillah.. sejak akhir-akhir ni rase bahagia sikit. and aku pon macam x de la rase loser sangat walaupun still tak cantik (??)

berbalik kepada cite. arini aku upload gambar dalam pesbook sebab aku boring tulis tesis. alasan..alasan..alasan.. lagipon aku da boring tengok gambar lama. macam saje nak tukar angin. Sekali aku upload.. mak aihhh,, rmainye yang like. yelah aku edit gambar tu baik punye.. muke mulus, innocent, gebu. kesimpulannya haruslah bukan macam muka aku yang sebenar..hakikat? tuhan je yang tau.. sob2..

penipuan terbesar dalam hidup..lalala

aku nak cite ni bukanla pasal gambar tu cantik. (walaupun cantikla juga sebab tu la aku upload). gile nak upload gambar hodoh?? rendah diri I okeyh!
Sekarang ni aku nak cite kat awop-awop yang orang laki ni bukan boley pecaye. Kalau die cakap waahhh cantiknye, cute, cun!.. sila jangan pecaye dan eksaited sebab dalam hati diorang tengah kutuk korang habis-habisan okeyh. contohnye cube aku upload gambar cam gini:

gambar yang seharusnya diedit dulu supaya kehodohan tidak begitu ketara

gile orang nak komen? tak de nye.. sebab terus-terusan je dikutuk dalam hati. tak de la nak cakap cun ke cantik sebab nanti nampak bebenor menipunye. 
jadi awop-awop kat luar sana tuh tak yah le nak eksaited kalau dipuji cantik.. tak ke manenye cantik tuhh.. macam aku.. dulu aku cun ok! sila pecaye sebab aku paksa...
orang laki ni kekadang saje je nak cakap kite cantik.. komen depan-depan sebab die nak tengok kite nye respon tu macam mane. diorang suke la kalau yang pompuan ni menggedik.. contohnye cakap.. "xla mane ada cantik.. bese je"
lagila diorang suke.. suke nak gelakkan kite. paham??

*yang komen tu semua kawan-kawan aku je. aku taw diorang gurau dan taw hakikat kehodohan aku camne. aku x de la kesah sangat sebab aku tau keperlian diorang tu camne. lagipon aku memang perasan cantik! so? (ayat berani mati)




No comments:

Post a Comment