Friday 26 April 2013

Bridezilla!!!

homaigad..homaigad..homaigad...

saya rasa sekarang saya sedang mengalami sindrom bridezilla
terasa gilosss sangat
macam-macam pikir
and yang paling teruk.. saya rasa macam nak beli semua benda sekarang
walau hakikatnya nak kahwin lambat ag
gilos..giloss..giloss

untuk pengetahuan sape-sape yang baca
saya rancang pasal kahwin ni memang da lama sangat
n dalam tempoh yang lama tu da banyak perancangan berubah mengikut keadaan
keadaan duit dan sebagainya
alhamdulillah idea banyak dalam kepala n still on bajet

kadang-kadang terasa bagus juga sebab saya share pasal idea saya dengan kawan-kawan
n ramai sangat yang prihatin n bagi idea
walaupun kadang-kadang idea tu tak kena dengan bajet saya
dun worry.. idea mu tetap ku simpan dalam hati
n akan cuba ku sesuaikan mengikut perkiraan bajet
thanx my dear friends



No comments:

Post a Comment