Wednesday 17 April 2013

Cabaran

Sejak-sejak tulis tesis ni rasa macam banyak sangat dugaan
Tulis tesis kali ni adalah sangat mencabar
da berape kali hantar asyik kena reject
redhaaa je la
kadang-kadang sampai rasa kalau tak sempat grad bulan 10 ni pon aku redhaa je
sejak dua tiga hari ni dop analisis data balik
pastu ubah tu ubah ni
rasa macam tak de masa rehat da
bila masa balik
dop atas kete je rasa sakit belakang ya amat
berapa jam dop depan komputer je
malam pulak ngajar tuisyen
dua hari lepas aku cancel kan je tuisyen sebab tak larat sangat-sangat
tapi semalam terpaksa buat juga sebab da tak tau nak ganti hari ape

cabaran juga bila terpaksa siapkan tesis and dalam masa yang sama sibuk urus pasal kahwin
pfffft............... kadang-kadang rasa macam nak menyerah
tapi kena gagahkan juga
mana nak siapkan tesis
mana nak uruskan hal kahwin
mana keje part time
mana nak kumpul duit
huuuuuuu

Pasal urusan kahwin macam aku je yang pum pang pum pang
family aku rilekk je
macam masih tak dapat terima kenyataan yang aku da nak kawen
besela
aku kan muda ag
baru 23 tahun
kat atas aku masih ada 2 orang kakak and sorang abang
jadi kalau aku cakap pasal kahwin semua macam endah tak endah je
sobbsss... sedih gua
jadi disebabkan ini
terpaksa juga uruskan sorang-sorang
balik umah dekat-dekat nak kawen nanti biarla semua dah settle
pasal kenduri tinggal hulur duit je
kalau boleyh malas nak susahkan family
perlu buktikan aku boleh berdikari

Sekarang da nak masuk bulan lima
means cuma tinggal lebih kurang 7 bulan je ag
macam lama tapi tak lama juga..
tapi alhamdulillah
da banyak benda juga yang da siap
kalau boleh nak siapkan semua cepat-cepat

semoga cabaran ni semua selamat aku tempuhi
aminnnn



No comments:

Post a Comment