Wednesday 29 August 2012

Bikin aku gile

Lu buat ini macam boleh bikin gua jadi gile la beb

Sebelum apa-apa izinkan aku menyumpah seranah syaitan yang dari tadi berbisik di teling aku supaya sopim.. gigih betol usaha mereka untuk mengalahkan aku sampai aku rasa nak nangis sebab nak shopping kasut pula. walhal baru petang tadi aku kalah sehingga aku terpaksa beli dress yang sangat cantik..tetibe je..
please la wahai syaitan..jangan seksa saya sampai macam ni...

memang ler aku tengah cari kasut walaupun kasut memang da berlambak giler.. alasan sebab nak pakai yang skirt.. kasut lain da ketat n aku nak gi bandung+jogjakarta.. alasan memang langsung tak kukuh tapi nak gak!!!

see.. sape boleh tahan tengok benda macam ni.. boleh bikin gile aku.. ke aku je yang tak tahan??
            
           

semua kasut ni memang aku berkenan giler.. boleh tengok dekat page Lush Serendipity. aku suka usha kasut die walaupun tak penah beli.. penah gak singgah kedai die dekat The Curve.. Bole gile kalau tengok.. 

ciri-ciri kasut yang aku nak ialah tak tinggi (aku macam da tak boleh pakai kasut tinggi sejak aku jatuh tangga last sem degree.. terpeleot mungkin..aku malas nak cek), selesa (sebab aku nak wat gi jogjakarta.. jalan jauh mesti nak kena kasut selesa), tak ikut ibu jari tuh (sebab sekarang pakai stokin..macam hodoh giler kalau pakai kasut yang ikot ibu jari), haruslah sesuai pakai dengan stokin dan paling penting cantik..sila pilih yang kat atas saja..huarghhuarghhuargh.. 


aku suke gile kasut aku beli yang ni.. murah selesa dan cantik... suka sangat!!!.. aku pakai sampai hancur.. 20++ je aku beli dekat TS.. online sampai 50henget.. mencik!! (kasut tu nampak kecik je.. tapi aku tak kesah janji nampak..lalala)



p/s: aku rase macam sumthing wrong je arini sebab aku update status kat fb macam bnyak gile. boleh buat orang menyampah..padahal selama ni tak penah update pon. aku juga update blog sampai 3 post.. tak patut ok!!

No comments:

Post a Comment