Thursday 16 August 2012

Mood raye sudah tibe

Raye tinggal esok lusa dah tapi aku ni ape pon tak buat lagi
aku tak paham ngan diri sendiri sebab walaupun dan empat ploh empat kali g uptown tetap gak aku balik tanpa beli pape..gilos
tudung zaman sekarang banyak sangat sampai aku tak tau nak pakai tudung ape
try satu singkat, try satu kecik, try satu bulat (eh?)

Raye taun ni balik lambat sebab aku x beli tiket bas
saje nak temankan abang aku balik
kesian dia balik sorang-sorang nanti
da la comfirm jalan jem
nanti sape nak teman die cakap-cakap
(lalala..padahal asal naik kete je tido.. tau2 da sampai umah)
sebab lain aku balik lambat ialah keje ada banyak gile
aku terpaksa siapkan 2 paper
satu paper PERFIK dekat bukit tinggi and satu paper untuk aku pergi Jogjakarta
lepas raye ni jalan je la nampaknye..

Mood raye x timbul pon lagi sebab aku tak brape nak rase tacing walaupun balik lambat
adakah sebab aku sudah maced??? ataupun sebab aku memang malas balik kemas umah??
harap-harapla balik ni semua da ciap..x larat aku nak berjaga semata-mata nak kemas umah...
penat tau...asal malam raye je tak tido.. asal malam raye je tak tido..mencik!







No comments:

Post a Comment