Tuesday 5 February 2013

Bersenam

amboi.. sejak2 nak kurus ni post asyik benda2 yang menyihatkan je
satu perubahan drastik untuk diri aku yang tak pandai jaga kesihatan ni
bersenam is samting yang aku takkan buat sebenarnye dari aspek pemikiran aku dedulu
bagi aku bersenam just macam jogging and semua benda yang memenatkan
semput tahu??
Tapi sebenarnye dalam tak sedar dedulu aku selalu je bersenam
walaupun aku tak aktif bersukan lepas asyik kena suruh baca bukuuu je
aku still bersenam

contohnye masa kecik2 aku suka pasang cd lagu industan pastu menari keliling rumah
kadang-kadang siap rakam tanpa motif
gilo! pastu cecepat delete balik sebab segan
n then aku ingat lagi akak aku ada beli cd aerobik 
die punye yang ajar tu jepun ke cina ke korea ke aku tak tau
tapi aku tetap excited nk ikut
tiap2 pagi or petang means waktu berkelapangan mesti aku buat
jadi badan aku harus la slim mlim gitu
bila masuk asrama aku langsung tak bersenam dah
sukan ponn idok
tapi asrama jauh ngan kelas
secara tak langsung jadi bersenam la juga
lagipon kat asrama aku tak makan sangat.. 
sebab makanan kat dewan makan is so eyewww
hari2 aku makan magee je.. tak pon sup campbellss.. uu... sedap2
sihat kan?? lalalala
kat matrix pon begitu juga.. asrama atas bukit
kalau turun makan pastu balik asrama terus jadi kurus balik

masa degree lak suka kuar jalan-jalan
n walaupun tak bersenam tapi dulu aku masuk tarian.. dulu la
masa tahun satu
jadi still macam bersenam kan

tapi semalam,, semalam aku bersenam
guna cd aerobik yang aku beli
entah ape2 je step yang aku ikut tuh
sedih sangat ok sebab rasa macam lembap gile nak ikut die nyer step
bukan step susah sangat pon
rasa terhina betol dengan experience aku menari lagu industan sejak kecik hinggalah masuk tarian kat unibersiti tapi sekarang step senang gitu pon tak leyh wat
pastu wat cket tercungapcungap
da tu acane nak kurus??
serender je la jawapnye

tapi dun worry
aku akan ikut gak cd tu walaupun step bersepah
jnji peluh you..
kannn????


No comments:

Post a Comment