Tuesday 5 February 2013

Sumpah gua segan

Aku segan la
segan sangat
aku kira-kira lagi berapa hari je family encik b nak datang merisik.
Tibe-tibe terase nanti nak buat muka cane kat situ

pastu kan aritu membe aku datang sini
die kol cakap nak jumpa
n asyik tanye pasal raya cina
pastu perli-perli
ceaaayyy
aku buat-buat tak paham je
dalam ati... "sapela yang bocorkan rasie sebab memang aku tak gitau sesape kecuali kawan baik aku sahaja"
n apa yang die tau bukan majlis merisik tapi bertunang
oo maii gosh
kecelaruan apakah ini

ini bukan majlis bertunang
ini cuma majlis merisik yang sangat simple
hanya kaum keluarga rapat je yang datang
and aku tak de nak pakai cantik-cantik dan glamer2 semua
aku cuma pakai sehelai baju kurung biasa
kalau boleh baju dalam lemari tu je aku nak pakai
dalam majlis tu cuma aku diberi cincin
encik b tidak
besela.. nak jimat uolls

jadi.. janganlah expect lebih
ini cuma majlis merisik
kang tetibe hari tu ada suara-suara belakang.
i tak mau
tak mau
make up pon sendirian berhad ok!
agaknye jadi make up macam ni tak??


oo mai gosh
segan-segan-segan
ape la yang jadi nanti
ape pon x prepare
huhuhuhuhu......

No comments:

Post a Comment