Monday 4 February 2013

Nak cantik? minum air banyak la weyh

Aku adalah sejenis makhluk yang sangat tak suka minum air banyak-banyak
eh sebenarnya bukan tak suka tapi mungkin malas
malas nak gerak g dapur amik air. malas nak angkat botol dan sebagainye
kekekeke.. alasan.. alasan dan alasan lagi..yeaahhhh

jadi haruslah kulit aku menjadi sangat kering
kulit kaki dan tangan aku ni macam tak sanggup jer aku nak tengok.. kering gile ok.. 
terkena kuku sikit abess calar
rekod aku tak minum air ialah satu botol kecik tu boleyh aku abeskan dalam sebulan..
lalalalala
kat bilik aku ni memang aku tak simpan air pon rasenye
kalau ada pon rase geli-geli nak minum sebab air tu da lama sangat
takut masuk kuman kata org.. erk?

tapi sejak dua menjak ni aku paksakan juga minum air
n aku berjaya habiskan 2 botol air 1.5L bersamaan dengan 3 L gituu
uuu.. best2.. bangga jap dengan pencapaian diri sendiri
tapi kat rumah aku still tak minum air sebab malas
kalau kat fakulti ni senang la sikit sebab air tu ada kat sebelah je
tibe-tibe.. eh? da habis..

jadi kulit muka aku pon da ok sikit.. lembap gitu
mungkin sebab kesan sabun susu beras juga.. lalala.. promote lagi.. lagi dan lagi
jadi nak cantik minum la air sebab dalam masa yang sama boleyh tingkatkan metabolisma badan
boleyh buang toksin dalam badan dengan kencing selalu
gagagaga
jadi marilah kita kurus, cantik dan sihat bersama
air putih ok.. bukan air manis
gula is a no no no

hari ni hujan renyai-renyai kat bangi.. campur dengan hidup dalam peti ais sepanjang hari .. tambah pulak dengan minum air banyak = kerap pergi tandas.. ooww yeahhh... nyahhh kau toksin!!

No comments:

Post a Comment