Monday 4 February 2013

Frust

Sekarang ni rasa sedikit ralat dan frust dengan diri sendiri

 Tiap-tiap hari aku akan kuar pukul 7 gerak gi UKM dan balik pukul 6.

Tiap-tiap hari aku tak buat kerja.

Cuma duduk termenung tengok apa yang aku dah tulis untuk thesis aku yang semakin kemuncak tempohnya. da sampai plot klimaks

Sesungguhnya aku tak de hati nak tulis benda alah ni

rasa macam "eeii.. ape ni"

Semangat masa first2 amek master dulu seakan-akan dah hilang

pheww..

Bila baca apa yang dah ditulis rasa macam tak professional langsung

Ayat sangat kebudak-budakan dan tak de unsur saintifik

aku kan budak sains.. kenalah saintifik

dulu.. penyelia dulu la.. penah cakap

"research ni bukan benda main-main"

huuh... aku ingat sampai sekarang ayat tu

ayat pembina dan juga pemusnah bagi diri aku

well.. Atiqah.. buat kerja pliss

No comments:

Post a Comment