Wednesday 30 January 2013

Jaga Diri

ini adalah post stress sekali
sekarang ni aku ngah rungsing sangat pasal diri sendiri
macam-macam masalah pon ada
hikhik.. bajet besorr la sangat ko punye masalah kn.. puuuiii

muke aku ni diakui la memang da bertambah ok sejak guna sabun susu beras
lalalala..promote ckett
cumanya parut tu belum nak hilang walaupun da pudar
hmm.. mmg la kn.. gilo nk hilang baru tiga minggu
jadiaku stress sebab lagi seminggu je majlis merisik ala2 bertunang aku tu
baju da beli
baju kurung bese je
ok la dari baju aku yang bese2 aku dop pakai tuhh
tapi bila aku amek gambar ngan baju tuh aku tengok body aku streettt je
x de daya, mutu dan keunggulan langsung
plak tu lengan skang da macam incredible hulk
oiii... berattt naik ag
apo kono eh jang oi...

jadi aku rungsing lagi
parut x hilang..
badan tambah besau
aii... cancel majlis kang..
hehehe

jadi hari ni aku rase daripada aku nampak tak cantik langsung
marilah kita beli alat make up mahal cket bagi nampak cantik cket
idokk la nak termuntah orang tengok aku nanti
hmm.. tengok je la gambau aku upload minggu depan acane
kecewa neyh

and aku pon x paham apahal encik b nak lebey2 dari aku
aku ni beli baju je pon.. tudung pon yang suram2 je aku beli
tapi die tu beli baju ag
pastu menggedik ag nak kasut
ehemm.. sape nak tengok awak eh?
aritu kita artis. orang nk tengok kite je taw
tak de motip la awak neyh!

No comments:

Post a Comment