Friday 6 January 2012

Girls.. Please beware!!



post spe-cial untuk kaum perempuan seperti aku. 

Tadi aku g makan malam jap. Time tu muka aku da macam ayam berak kapur sebab perut aku da masuk angin and kepala aku memang sakit gila sejak petang. (saja tulis dan tak de kena mengena k). 

Masa ngah termenung sambil buat muka kesian dekat meja makan ni aku terperasan sumting kat meja depan aku.. sebenarnye tak de la depan sangat tapi aku memang stret boley nampak je apa yang diorang buat. 

meja tu ada sekumpulan laki ngah men pesbook. laptop die ngadap aku so memang aku nampak je apa diorang buat. sambil borak2 ngan kawan aku, aku just perati je diorang tu sebab macam ada bnda yang interesting. masa first time aku tertengok tu aku nampak gambar sorang pompuan yang besar gile tengah buat bibir mungil. then, aku tak tau apa diorang buat ngan gambar tu ok. pastu aku buat-buat tak tau je.. tapi, then aku ternampak lagi gambar pompuan tengah letak muka dia atas lengan. pas2 aku malas da nak tengok sebab aku bukan le suka sangat stalk orang neyh. acece.. mentang-mentangla da deactivate pesbook. 


tu je keadaan yang aku boley huraikan yang aku nampak depan mata aku. means.. itu yang aku nampak depan mata. dekat kedai makan plak tu. maybe la x de diorang buat bnda pelik-pelik. just tengok sambil ngumpat-ngumpat sikit mungkin.. sebab aku nampak diorang tengok sambil beri komen yang membina, (ah! bajet aku dengar ape yang diorang komen sebab aku kan kurang pendengaran).

apa yang aku just nak cakap.. girls.. please.. kita terlalu cantik untuk distalk. so, macam tak perlu untuk kita letak gambar besau-besau sambil buat muka comel kat pesbook. cukupla gambar basic yang orang boleh kenal sape kita. aku cakap sebab dulu, aku pon penah buat. letak gambar sorang-sorang, banyak-banyak, buat muka comel walaupun tak comel lasom.. then, aku pikir.. for what?? macam tak de motif. kat sape pon kita nak tunjuk. macam tak perlu kot kita nak impress orang lain. kawan-kawan kita da cukup knal kita. cantik mana pon kita dalam gambar, kawan kita mesti gak tau tang mana muka kita sebenar. 


and that boys.. diorang tak bersalah. ok! maybe bersalah sikit. sebab aku kan pompuan so aku x leyh nak bekup lai sangat. tapi semua tu atas kita sendiri gak. sape kita untuk marah kalau kita sendiri yang letak gambar-gambar tu semua. kalau kita marah pon tak guna sebab macam la diorang kisah. 

tu gak le salah satu sebab nape aku delete pesbook. walaupun aku da delete sume gambar-gambar aku dan cuma tinggalkan gambar-gambar yang sewaktu dengannya, aku tetap tak tenang. sebab aku rasa orang selalu stalk aku walaupun aku tau aku memang tak distalk dan memang tak de orang nak stalk aku. ah! tak tau la. aku pon da pening. n macam tak yah la bangga lau ada orang nak stalk kita. tak cool la beb!



No comments:

Post a Comment