Monday 16 January 2012

Wayang Platinum 40 Ringgit

arini aku nak cerita sal kejakunan aku. Few weeks  yang lepas.. dekat-dekat tahun baru rasenye.. membe aku ajak g tengok wayang dekat the curve. The Curve tu aku tak penah pegi pon sepanjang 4 tahun aku kat sini. Biasala aku kan jakun. Dop UKM tu bukan aku kuar sangat pon. Kenderaan aku pon train je.. So kalau the curve ke OU ke.. mampu dengar je la.


Time tuh kawan aku cakap die nak g tengok wayang Platinum. Platinum pon aku tak tau ape sebenarnye.. So, aku iye kan saje. Tapi bile die cakap wayang tu 40 ringgit, mau telan air liur gak aku dibuatnyer. Yela, aku kan student. Kedekut ag.. mau pikir 40 kali baru pegi. Memandangkan time tu aku tido umah die, aku terpaksa ikut sajela.. Eh? Terpaksa ke??





Asyik amek gambar dengan movie pass.. Terserlah kejakunan..


Eh.. ada komputer n intenet ag keyh.. Tapi aku tak guna pon sebab aku malas



Amek gambar lagi best :P

Tapi bila aku pegi aku rase tak nak balik. Sebab kerusi die sedap gilerr... n before masuk wayang tuh ko boleh lepak2.. kau boleh request selimut lagi. kire macam satu suites untuk kau. Dalam tuh ada komputer berserta intenet ag.. Aku rasa macam tak nak tengok wayang tapi nak tido je..

Gambar boleh amek banyak tapi aku segan sebab orang nampak aku macam jakun sangat. So, aku belagak macam orang kaya yang datang situ tiap-tiap hari dan tak heran pon dengan keVIPan kat situ.

Jadi aku bekalkan je dengan gambar yang aku curi kat google. Kalau rasa terlebih duit nak tengok wayang bolehlah pergi ye. Aku? Maybe taun depan je g lagi..hehe





No comments:

Post a Comment