Wednesday 18 January 2012

Rumah aku Nanti Mesti ada Swimming Pool

Petang tadi aku gi berendam kat swimming pool UKM. Walaupun aku kurang pandai berenang tapi aku pegi gak sebab aku kn nk kurus.. Dalam tips kurus ada die cakap kena g swimming so aku pegi je la...lalala.

Yela, bukan ape.. aku ni da tua. Nak lari pon tak larat, naik tangga pon sama. Senaman berat apatah lagi. Swimming jela yang aku mampu. Lagipon Swimming best sebab time kau baring atas air tuh kau hanya boleh nampak langit je. Time tuh rasa tenang.. kosong. Rasa macam dop dekat kayangan. Eh? Macam la aku penah pegi kayangan.

So, aku putuskan rumah aku nanti mesti ada swimming pool. Sebab nanti aku bajet aku jadi orang kaya dan swimming pool tuh adalah perabot mampu milik aku. Yela aku kan kaya. Mestila boleh? (berangan jela)


dalam swimming pool tuh mesti ada tempat makan-makan. kira sambil berenang boleh makan-makan sambil minum jus limau. Sesuai untuk orang diet macam aku. Macam dalam gambar ni pon boleh. Ala-ala hawaiii lagi aku suka.


kan? tenang sungguh swimming pool. air biru je.. perghh.. beh ah g swimming. aku tak berani sangat berenang kat laut sebab aku ni mudah lost.


swimming pool umah aku nanti macam ni pon boleyy juga.


impian aku.. macam ni pon da cukup syulur dh. dalam umah. ada privacy cket. tapi kurengnye tak leyh tengo awan.wuhuhuuhuuuuuuuuuuu......

kalaulah aku kaya... (manusia memang suka hidup dengan kalau).. annoying!





No comments:

Post a Comment