Thursday 3 January 2013


Mari bercerita pasal saya!!!


Sejak dua menjak ni kalau uoollllsss perasan saya asyik cakap pasal kahwin je
Bile nak kahwinnye?? Ternyata semuanya adalah lambat lagi ok! Sila sabar.. kekeke
InsyaAllah saya nak habiskan dulu master yang dah makin tercungap-cungap saya nak habiskan. Semuanya adalah kerana sifat malas saya sendiri. saya mengaku.

Tapi....









Tapi...












Tapi......








Encik B da nak datang merisik!!!!!!!!! Cincin da beli. Kalau diizinkanNya raya cina ni semua jadi. Berdebar-debar ok sebab badan masih tak kurus n muka masih tak cun. Bila la nak jadi beauty neyh!!! Risau nanti sedare mare die tengok pastu cakap.. "laa... macam ni je muka pompuan yang die jumpa.. Gile x lawa! Macam stok2 pasar malam je.. ish" haa.. sentap okeyh kalau terdengar sendiri.



No comments:

Post a Comment