Monday 21 January 2013

Sabun susu beras terbaekkk


Seperti yang semua sedia maklum,
Aku adalah sangat fail dengan keyakinan terhadap muka sendiri sejak muka aku ada banyaaaaaaaaaaaakkkkkk sangat parut
Banyak tu sengaja aku panjangkan memandangkan parut itu adalah sangat plural
Pelbagai produk dah aku guna
Ada yang FAIL!! Ada yang best tapi lambat!

Aku adalah jenis sesuatu yang sangat tak berdisiplin
Memandangkan dulu kulit muka aku boleh dikategorikan dalam golongan ok.
OK means OK la.. jangan tak pecaye.. kang nangess tengok muka aku dedulu sebab jeles..
Hahaha
Berbalik kepada muka aku cantik atau aku rase muka aku cantik.. (((errrrkkkkkk))))
Jadi aku adalah sangat berlagak dan sangat suka hati
Aku guna je segala jenis produk yang ada kat pasaran
Kalau aku boring aku tukar produk
Jadi memang aku takkan pernah stay dengan satu produk ponn
Sehinggalah aku pakai satu produk ni
Terus muka aku jadi macam haremmmm gitu
Yela kebetulan time tu praktikal
Jadi aku selalu terpaksa lintas2 jalan kat tempat sesak yang mana membuatkan aku terdedah kepada persekitaran yang kuran bersih giteeww
Tambah2 la muka ni macam harem
Eh.. aku tak salahkan produk sebab produk tak salah
Kebanyakan produk adalah OK selagi kau berdisiplin dan bersabar
Sesungguhnya tak de produk yang magik and boleh buat muka kau cantik sekelip mata

Jadi sejak muke tak ok
Lagi la aku menggila cari macam2 nak rawat muka
Dari tak pernah facial teteibe facial
Tetibe pakai masker semua gitu
Dari pakai produk murah aku pakai produk mahal
Sebulan abbess ratus2 rilekkk je
Produk tu memang ok.. best!! Sebab die bukan cover muka je tapi ngn dalaman sekali
Kaya dengan vitamin c giteww
Tapi tu lain kali je aku cerita
Sekarang ni nak cerita pasal satu produk yang paling latest aku pakai

Yela kan..
Kalau refer pada post sebelum ni aku memang tak de duitt la kan
Jadi bila produk mahal tu nak habis sedangkan gaji lambat lagi masuk aku jadi kalut gotu
Then.. encik b yang sangat prihatin dengan muke aku
Yang mana sangat concern dengan bilangan jerwat n parut di muka suggest aku pakai produk satu ni
Aku sangat tak pecaye sebab die murah sesangat ok
Macam tak leyh percaya sangat
Tapi encik b paksa gak aku amekk. Katenye produk ni OK
Dan yang paling penting die pon guna
LELAKI PON GUNAAA OK!!
Sangat menyampah bila orang puji kulit muka dia lawa
Lempang lelaju baru tau

Then aku pon guna la
Aku ni jenis kulit muka berminyak
Tapi sejak pakai ni aku perasan muka da kering sikit
Sebab kakak aku ada cakap macam beras kan serap minyak
Pastu muka jadi lembut n gebu2 gitu
Err.. gebu ke??
Pastu ada la cerah sikit
Parut pon da makin kurang
Alhamdulillah
Tapi setakat ni aku masih tak sanggup nak share gambar yang ada parut bnyak tu
Tunggu parut aku betul-betul hilang baru aku compare k!!

Tapi kalau korang nak try boleyh bagitau aku
Aku ada jual benda ni
Eh sebenarnye bukan aku tapi encik B
Gile2 die promote
Ramai kawan-kawan die amekk
Nama die sabun susu beras
Produk dari thailand
Free dari bahan kimia sebab main ingredient die adalah susu n beras yang mana kita tau sangat bagus untuk kulit
Lebih kurang dengan produk tradisional macam bedak sejuk tapi lagi best!!
Dan jangan bimbang sebab produk ni dapat kelulusan KKM
NO RUJUKAN KKM : NOT111203263K
In case ada apa-apa side effects mohon rujuk pakar
Setakat ni aku guna Alhamdulillah tak de pape..
Lagi best ada
Standing ngan produk mahal aku dop beli tuhh
Muahahahaha….
paling best sekali ialah produk ni boleh digunakan kat muka juga kat badan

harganya murah dan jimat gituuu... berbaloi-baloi.. tak rugi beli.

1 unit = RM 5
3 unit = RM 12
1/2 dozen = RM 20
1 dozen = RM 30

beli lagi banyak dapat lagi murah!!!


eh kalau nak boleyh koling2 email i k

tiekahcomel@yahoo.com

atau boleyh sms: 0145278129/0133607329

kol buat masa ni tak dilayan

xoxo

tieqah

No comments:

Post a Comment